Beauty

Favoritele lunii Aprilie

Hello! In aceasta postare vreau sa va prezint favoritele lunii Aprilie, chiar daca nu s-au adunat multe produse in aceasta luna.

  • Balea – Locken Lotion – Am cumparat acest produs deoarece promite bucle definite, iar eu cautam asta de foarte mult timp. Eu aplic o cantitate foarte mica in palma (am aplicat din greseala mai mult si a doua zi a trebuit sa ma spal pe par deoarece il simteam greoi si imbaxit, ca dupa spuma) si apoi aplic pe varfuri prin miscari de ”framantare”.

  • Balea – Styling Spray Hitzeschutz  Este un spray pentru protectie termica care lasa parul super stralucitor si eu il folosesc inainte de a-mi usca parul (destul de rar).

  • Balea – Masca de fata cu argila si zinc  Este o masca care se aplica si se lasa 15 minute pentru a actiona, dupa care se clateste. Mi-a placut foarte mult pentru ca mi-am simtit tenul hidratat si luminos dupa clatire.

  • Ziaja – Crema de ochi cu lapte de capra – De ceva vreme mi-am dat seama ca am pielea de sub ochi foarte uscata si nu stiam ce sa mai fac, insa de cand am cumparat aceasta crema parca si-a mai revenit. Imi place ca are o textura light si chiar daca nu are o consistenta grasa, hidrateaza bine pielea. Nu are miros.

  • La Roche Posay – Toleriane Ultra – Desi acest produs este destinat pentru pielea ultra-sensibila si alergica, pot spune ca il iubesc si ca a intrat in rutina mea zilnica de ingrijire a tenului. Lasa tenul hidratat, se absoarbe repede, calmeaza pielea si nu se simte deloc! Nu are miros, 0% conservanti / parabeni / parfum / alcool / coloranti / lanolina. Non-comedogenic.

  • La Roche Posay – Apa Termala – De curand, tenul meu gras a inceput sa se usuce foarte tare si usor usor se transforma in ten mixt, motiv pentru care am inlocuit apa termala de la Avene, pe care o foloseam mereu, cu cea de la LRP de care sunt foarte multumita! Imi lasa tenul catifelat si hidratat.

    Acestea au fost produsele mele favorite din luna Aprilie. Voi ce ati folosit cel mai mult in aceasta luna? Ce alte produse Ziaja imi recomandati?

    Pupici!

     

    Leave a Reply

    