Beauty

Favoritele lunii Ianuarie 2017

Hello! Va vine sa credeti ca deja a trecut luna Ianuarie? Mie nu! Pentru mine a fost o luna destul de plina, in care am adunat si cateva favorite pe care as vrea sa vi le arat si voua.


  • Spray-ul Rexona Shower Clean (150 ml)  orice spray as incerca, mereu ma intorc la cele de la Rexona si mai ales la Shower Clean! Miroase cel mai bine dintre tot ce am incercat, are un parfum floral, dar in acelasi timp foarte fresh. Imi place ca persista foarte bine pe parcursul zilei, chiar si in cele mai calduroase.

Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Cyclopentasiloxane, PPG–14 Butyl Ether, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Gelatin Crosspolymer, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Aqua, Hydrated Silica, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch, Silica, BHT, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Cinnamyl Alcohol, Citral, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

  • Ulei de ricin – Solaris (100 ml) – Am tot auzit ca uleiul de ricin stimuleaza cresterea parului si cum sunt disperata pentru ca sprancenele mele refuza sa creasca de cand m-am nascut, am spus sa incerc sa urmez si eu tratamentul cu acest ulei si vreau sa va spun ca inca dupa primele 2 saptamani de ultizare se vad rezultatele. Sprancenele mele parca incep sa prinda viata (si par)!

  • M.A.C. – Studio Fix Fluid SPF 15 – Cred ca in sfarsit mi-am gasit un fond de ten pe care nu il voi mai schimba prea curand! Are o formula care controleaza sebumul, fiind ideal pentru un ten gras ca al meu. Are o acoperire medie, spre mare, fiind bulidable si un finish mat, insa in acelasi timp natural. Are SPF 15, este disponibil in multe nuante, in functie de subton si costa in jur de 120-130 de lei (nu mai stiu exact). Singurul dezavantaj este ca vine fara pompita, insa o puteti cumpara din magazinele M.A.C., cu 25 lei.


  • Vaseline (100 ml) – Toata lumea se uita ciudat la mine cand ma vede ca imi dau pe buze cu un produs pe care il iau dintr-o cutie pe care scrie Vaseline, iar eu trebuie sa le explic ca este de fapt vaselina cosmetica si ca are rolul de a hidrata atat buzele, cat si pielea crapata sau mainile uscate. Este super tare si daca aveti probleme cu buzele crapate, ca si mine, trebuie neaparat sa o incercati!

  • Gel de dus Tesori d’Oriente Japanese Rituals (250 ml) – Imi place acest gel de dus pentru ca este cremos si hidrateaza pielea, iar mirosul rezista suuper mult! Are un miros placut, de bujor.

    Acestea au fost produsele mele favorite din luna Ianuarie! Voi ce produse favorite ati avut?

    Pupici!

    Leave a Reply

    