Beauty

Christmas Wishlist 2016

Helloooooo! Am revenit dupa o pauza de aproximativ 3 luni si promit ca voi incerca sa postez regulat, minim un articol la cateva zile! 

In aceasta postare vreau sa va spun ce imi doresc eu de Craciun, pe langa muuulta sanantate, fericire si iubire (ceea ce va doresc si voua in noul an!!!). Sa incepeeem: 

  • Imi doresc de mult timp o pereche de bocanci, pentru ca i-am purtat pe cei vechi pana a trebuit sa ii arunc, insa nu gasisem nimic care sa mi placa in mod special, pana i-am vazut pe cei negri de la Timberland, la care imi sta gandul de anul trecut!!

  • Paleta Modern Renaissance de la Anastasia Beverly Hills – probabil ati auzit toate numai lucruri bune despre aceasta paleta, ca si mine. Atat de multe incat abia astept sa o am! Paleta are 14 culori, din care 11 cu finish mat si 3 cu finish metalic si vine insotita de o pensula cu doua capete. 
  • Pret: 250 lei – o puteti gasi online, pe www.anastasiasoare.ro, sau in saloanele ABH.

  • Glow Kit – Anastasia Beverly Hills – IN SFARSIT A APARUT SI LA NOI! M-am indragostit de acest kit cu iluminatoare de cand a aparut prima poza cu el pe Insagram! Contine 6 nuante, 3 cu efect slicpitor si 3 cu efect metalic perlat.
  • Pret: 270 lei – il puteti gasi online, pe www.anastasiasoare.ro, sau in saloanele ABH.


Cam aici se termina wishlist-ul meu de anul acesta, insa m-am gandit sa fac un mic ghid de cadouri pentru persoanele de sex feminin din viata voastra! 

  • Lucruri pufoaseeee!  am vazut la OYSHO niste hanorace din polar si mi s-au parut potrivite pentru perioada rece pentru ca sunt suuper pufoase si calduroase (si mai au si imprimeuri cute).

  • Sosete pufoase – cred ca orice fata iubeste sosetele pufoase si niciodata nu sunt suficiente! 
  • Pret: 2 perechi – 49lei 
Oysho
  • Seturi de la Bottega Verde – Farmaciile Help Net detin o gama larga de seturi de sarbatori de la Bottega Verde, atat pentru femei, cat si pentru barbati, cu diferite produse de ingrijire. 
  • De exemplu, un set cu gel de dus (400 ml), lapte de corp (250 ml), crema de maini (75 ml) si balsam de buze (5 ml) costa 97,19 lei. 
  • Preturile difera in functie de continut, de la 35 de lei (2 produse), la 194,38 lei (7 produse).


Acestea au fost si recomandarile mele pentru cadouri, sper sa va fie de folos si sa le alegeti pe cele mai potrivite pentru persoanele dragi voua! 

Pupici!

    4 thoughts on “Christmas Wishlist 2016

    Leave a Reply

    