Beauty

Pan That Palette #UPDATE : Too Faced – Natural Eyes Palette

Hello! Astazi revin cu un update al proiectului Pan That Palette, pe care l-am inceput acum 2 luni si cateva zile, update pe care l-am promis peste o luna de la inceperea proiectului, insa a fost vara si nu prea am folosit machiaj si consider ca nu era prea mare diferenta, asa ca am revenit acum.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Am folosit, asa cum mi-am propus, nuantele Heaven, Nudie si Cashmere Bunny. Cel mai mult am folosit nuanta Heaven pentru ca este o nuanta deschisa, de bej, pe care eu o aplic peste baza pentru a uniformiza pleoapa. Asa arata paleta acum doua luni:

img_2549-1

Asa arata paleta acum: 

 


Iubesc aceasta paleta si chiar daca am folosit-o intruna, nu m-am saturat de ea! In continuare, as vrea sa  raman la aceleasi nuante, pana le termin si abia atunci sa trec la altele.

Paleta p0ate fi gasita in Sephora, la pretul de 164.00 Lei. 

Ce parere aveti despre acest proiect? Eu consider ca este o metoda minunata de a ne bucura de produse pana la final.

3 thoughts on “Pan That Palette #UPDATE : Too Faced – Natural Eyes Palette

Leave a Reply

