Beauty

Review – Demachiant bifazic pentru ochi Nivea

Hello! In acest articol vreau sa va vorbesc despre cea mai noua achizitie a mea in materie de demachiant, anume demachiantul bifazic de la Nivea de care m-am indragostit de la prima utilizare.

L-am cumparat pe graba, pentru ca mi se terminase apa micelara de la Bioderma, fara sa stiu nimic despre el. Am aflat ulterior ca este imbogatit cu extract de albastrele si ca:

  • este potrivit oricarui tip de piele,
  • nu provoaca iritatii, usturime,
  • curata super bine, fara sa fie nevoie sa freci sau sa folosesti mult produs,
  • are un miros extrem de subtil, incat ai impresia ca nu miroase a nimic,
  • mie personal imi place ca imi lasa tenul putin uleios, hidratat.

Ingrediente: Aqua, Isododecane, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Helianthus AnnuusSeed Oil, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Clorhidre, Caprylyl/Caprylyl Glucoside, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzethonium Chloride, CI 60725, CI 61565.

Pret: A costat in jur de 8-10 lei pentru ca l-am gasit la reducere in Cora City Park, Constanta, unde oricum toate produsele erau reduse aproape 50%.

Voi ce produse Nivea ati incercat? Pupici!

Follow me on:

5 thoughts on “Review – Demachiant bifazic pentru ochi Nivea

  1. Este cam peste tot lăudat pe bună dreptate acest produs. De la Nivea îmi mai plac mult cremele de față, loțiunile de corp și gelurile de duș. Un brand foarte accesibil și de calitate. Pupici! 🙂

    Liked by 1 person

  2. Mă tentează acel demachiant și e pe lista mea de cumpărături. Balsamurile de buze de la Nivea sunt minunate. Întotdeauna mă îndrept spre ele când am probleme cu uscarea buzelor. În general îmi plac produsele lor, dar nu deodorante. 💋

    Liked by 1 person

    1. Si eu folosesc balsamurile de buze! Tocmai le-am terminat pe cel albastru si pe cel verde si ma gandeam sa imi iau altul!
      In ceea ce priveste deodorantele, eu am o alergie la un ingredient anume, nu stiu exact la ce si ma irit mereu, se face ca o arsura daca folosesc anumite produse, insa am incercat deodorantul de la Nivea – Protect & Care si a fost super, nu am patit nimic de la el. Pupici!💋

      Liked by 1 person

  3. Eu sunt foarte reticenta la produsele care nu sunt dermatocosmetice (probleme cu pielea bla bla bla). Nici nu pot descrie ce placuta a fost surpriza cu demachiantul bifazic de la Nivea si cu apa micelara tot de la ei. A fost funny ca zilele trecute le-am cumparat din nou si sisterul meu era socata si credea ca a dat nebunia economiilor in mine si m-am gasit sa le fac tocmai la fata mea. Am dus munca de convingere sa ii explic ca in cazul de fata chiar nu fac nici cel mai mic compromis :)))

    Like

Leave a Reply

