Beauty

Review – Bobbi Brown Rich Caramel Eye Palette

Hey! In aceasta postare vreau sa va prezint paleta Rich Caramel de la Bobbi Brown de care sunt foarte incantata.

Ambalaj

  • Paleta contine 5 farduri ce vin ambalate intr-o cutie neagra si eleganta, dintr-un plastic dur, in care se afla o pensula cu doua capete, unul pentru aplicarea fardului pe pleoape, iar celalalt pentru eyeliner (insa eu am pierdut pensula si nu vi-o pot arata) si o oglinda.


Swathces

Fardurile nu sunt extrem de pigmentate, insa aplicate cu pensula umeda arata foarte bine, nu sunt prafoase, rezista super bine si au niste nuante superbe (si nume delicioase).


De la stanga la dreapta: 

  • Cream: un bej mat, perfect pentru uniformizarea pleoapei  (matte)
  • Rich Caramel: un maroniu deschis cu irizatii (shimmer wash) – aceasta este nuanta care se gaseste in exclusivitate in aceasta paleta.

  • Bellini: un bej-auriu deschis cu irizatii – eu il folosesc pentru iluminarea coltului intern al ochiului si a arcadei (shimmer wash)
  • Toasted Cinnamon: o nunanta metalica de maro, cu sclipici auriu (sparkle) – o alta nuanta care se gaseste doar in aceasta paleta.

  • Rich Caviar: un maro foarte inchis spre negru (matte)


​​

    In concluzie, eu sunt multumita de aceasta paleta deoarece pot face cu ea atat machiaje de zi, cat si unele mai intense, de seara si mi-as dori sa am mai multe palete de la Bobbi Brown pentru ca am vazut ca au o gama larga si am de unde alege. Voi ati incercat produse de la Bobbi Brown? Cum vi s-au parut?

    Pret: 59 euro – se gaseste in magazinele Bobbi Brown din Baneasa Shopping City si mai nou, din Park Lake 
    Pupici!

     Follow me on : 

     

    4 thoughts on “Review – Bobbi Brown Rich Caramel Eye Palette

    1. Mie imi plac la nebunie paletele astea cu nuante de maro. Prietenele mele ma tachineaza si imi tot spun cand le intreb cum sa ma machiez ” adica ce nuante de maro sa folosesti azi?”. Sunt perfecte pentru orice moment al zilei.

      Liked by 1 person

    Leave a Reply

    