Beauty

Redescopera-ti frumusetea cu Cien 

Hello! In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre noua campanie lansata de Buzzstore, impreuna cu Lidl, pentru testarea produselor Cien! 

In primul rand, sa va spun cateva despre BuzzStore: 

  • BuzzStore este o platforma online unde avem oportunitatea de a testa gratuit anumite produse, doar prin creearea unui simplu cont si prin raspunsul sincer la intrebarile unor chestionare legate de campania respectiva. 

Eu am fost selectata sa particip la campania pentru testarea produselor de ingrijire corporala Cien, produse care se gasesc exclusiv la Lidl si ma bucur enorm! 

La cateva zile de la primirea mail-ului de confirmare, am primis si coletul, o cutie maricica din carton, in interiorul careia se afla un portfard verde, alaturi de 4 produse full size: 

  • 1 crema anti-rid de zi Cien Q10
  • 1 crema anti-rid de noapte Cien Q10
  • 1 ceema-ulei de dus Cien Med despre care pot sa va spun ca a intrat in rutina mea de ingrijire corporala de la prima utilizare, deoarece imi lasa pielea super hidratata si catifelata!
  • 1 crema de maini Cien cu ulei de migdale si unt de shea (daca ma urmarti de mult, stiti cat imi place untul de shea in creme) – este foarte hidratanta si miroase super bine!



  • O oglinda personalizata

  • 10 mostre de crema anti-rid de zi Cien Q10

  • 11 brosuri informative

  • O brosa Cien

Acesta este continutul cutiei, voi reveni in curand cu un review la toate produsele pe care le-am primit, deoarece deocamdata nu am folosit suficient cremele incat sa imi fac o parerea clara, dar momentan va pot spune ca sunt multumita de ele si de produsele Cien incercate pana acum! #protejamfrumusetea #buzzcien

Va invit si pe voi sa va inscrieti pe BuzzStore : http://buzzers.ro/invite/09eb6c697063d4cfa89e8794a3b23a20

Care este ritualu vostru de ingeijire corporala? #damiunpont

Leave a Reply

