Beauty · Lifestyle

Summer Lovin’ TAG

Hello! Imi pare rau ca nu am apucat sa fac acest tag mai devreme insa am fost plecata si nu am avut timp, dar m-am gandit totusi sa il fac ca un rezumat al verii mele.

Rujul preferat

Rujurile preferate in aceasta vara sunt cele de la Avon despre care am scris si un Review!

Oja preferata

Am avut doua oje preferate aceasta vara:

  • Rimmel London 60 Seconds Super Shine in nuanta 909 Hello Poppy!
  • Rimmel London Super Gel in nuanta 024 Red Ginger

    Costumul de baie 

    Am avut mai multe perechi de slip pe care le-am purtat cu un sutien negru, simplu, fara bretele, insa preferatul meu a fost unul pe care l-am cumparat din Penti:

    PPARRHIB16IY-AQU_front_460A6F8552936D434D146061731606861

    Bautura preferata

    Nu am avut o bautura preferata in mod special, de obicei beau apa plata sau limonada cu diverse arome.

    Autobronzantul preferat

    Nu am folosit niciodata autobronzant insa voiam la inceputul verii sa imi cumpar spuma autobronzanta St. Moriz.

    Melodia preferata

    Sunt mai multe melodii pe care le-am ascultat si care mi-au placut aceasta vara, insa acestea 2 sunt preferatele mele:

     Accesoriul preferat

    Vara aceasta am redescoperit ce bine ma simt atunci cand port cercei, asa ca accesoriul meu preferat este o pereche de cercei din aur alb cu o mica pietricica.

    Parfumul preferat

    De vreo 2 ani, verile mele miros mereu a acest parfum care mi se pare perfect pentru aceasta perioada!

    • Escada – Born in Paradise

    “Notele de varf sunt mar verde, pepene rosu si guava; notele de mijloc sunt lapte de cocos si ananas; Notele de baza sunt lemn de santal, cedru si mosc.”

    Cartea preferata

    • Candance Bushnell – Jurnalele lui Carrie – este o carte perfecta pentru vacanta! Este vorba despre anii de liceu ai lui Carrie Bradshaw, protagonista serialului Sex And The City. Jurnalele lui Carrie este o carte despre maturizare, prietenie si iubire, scrisa in maniera degajata si ingenioasa”.

    • O alta carte preferata in aceasta este cartea de colorat pentru adulti.

    Ce am asteptat cu nerabdare

    SA MERG LA MARE, SOARELE, APA!!!


    Cam asa a aratat vara mea, a voastra?! Va invit sa faceti si voi acest tag!

    Pupici!

    Follow me on:

     

     

     

     

     

     

    Leave a Reply

    