Beauty

Review – Ruj Avon – True Color Perfectly Matte

Hello! Nu am mai dat o comanda Avon de foooarte mult timp, insa am vazut noile rujuri mate si am zis sa le incerc si eu! Am intrat pe site, mi-am ales cele 3 nuante si mi s-a parut foarte interesanta una din metodele de livrare, prin care iti alegi un reprezentant care te va contacta pentru a-ti aduce comanda.


Deoarece sunt niste rujuri mate, trebuie intotdeauna sa avem buzele exfoliate si hidratate inainte de aplicare!

Cele trei nuante pe care le-am ales, sunt:

  • Au naturale – Un nude maro perfect! Dintre cele trei, consistenta acestuia imi place cel mai mult.

  • Perfectly Nude – Acesta este un nude foarte deschis,pe care acum ca sunt bronzata chiar nu pot sa il port pentru ca este mult prea deschis. Consistenta lui nu este tocmai una minunata.. daca nu ai buzele perfect hidratate se strange si in cea mai fina crapatura. Insa, il folosesc in combinatie cu alte rujuri pentru a obtine o nuanta mai deschisa, iar la asta este chiar bun.

  • Pure Pink – Nuanta perfecta de roz!

    In concluzie, aceste rujuri de la Avon sunt destul de bune, unele au o consistenta buna, unele nu prea, insa ca si rezistenta si pigmentatie mi se par foarte bune si imi doresc sa incerc si alte nuante.



    In plus, doamna care mi le-a livrat (reprezentanta Avon) a fost foarte draguta si mi-a pus in punga si un spumant de baie, altauri de catalog.

    • Pret : 30 de lei (insa sunt mereu promotii). De exemplu, eu am dat 41,97 lei pe cele trei nuante.

     

     

    7 thoughts on “Review – Ruj Avon – True Color Perfectly Matte

    1. Wow , super tare , mi-a placut ideea de sfarsit cu inimioarele , chiar vreau sa fac si eu ceva de genul si foarte draguta si doamna care ti le-a livrat sa iti dea acel spumant , eu fiind consultanta Oriflame , nu prea mai iau de la Avon.
      Nuantele alese sunt dragute , un pic prea deschise pt pielea mea dar sunt sigura ca se gasasc in mai multe variante de culori si ca ai de unde alege.

      Liked by 2 people

    Leave a Reply

    