Beauty

Tag: Top 5 produse cosmetice consumate cel mai des

Hello! Am fost taguita de Mmara sa spun care sunt cele 5 produse cosmetice pe care le consum cel mai des, lucru ce m-a pus putin pe ganduri, dar am reusit sa gasesc 5 produse.

1) Demachiantul – Asta e primul lucru la care m-am gandit cand am vazut numele tagului. Mereu raman fara demachiant/apa micelara/ servetele demachiante cand am cea mai mare nevoie de ele! Acum folosesc apa micelara de la Bioderma si imi place super mult.

2) Gelul de dus – Pe acesta nu il cumpar des pentru ca raman fara, ci pentru ca niciodata nu sunt prea multe geluri de dus! Cred ca este produsul pe care prefer sa il cumpar oricand, doar pentru ca miroase bine. Acum folosesc unul de la Nivea (cel Care&Diamond) si unul de la Yves Rocher cu Floare de Lotus.

3) Gelul de curatare a tenului – Aceeasi poveste ca si cu demachiantul, se termina extrem de repede! Imi place sa ma spal pe fata cu un gel de curatare, chiar si dupa demachierea propriu-zisa, pentru ca simt ca imi lasa tenul foarte fresh, curat. Momentan folosesc gelul spumant demachiant de la Gerovital si imi place pentru ca are cateva particule exfoliante si pentru ca miroase genial!

4) Sapunul – Indiferent de cum e el, lichid sau solid. Dintre cele solide, preferatele mele sunt cele de la Dove, iar dintre cele lichide, folosesc unul de la Touch pentru ca imi lasa mainile hidratate.

5) Samponul uscat – De cand l-am descoperit il cumpar mereu pentru ca, avand parul lung si destul de des, se termina cam repede. L-am incercat doar pe cel de la Batiste si m-a convins, n-as vrea sa incerc ceva nou.

Cam acestea ar fi cele 5 produse cosmetice pe care le consum cel mai des. Daca nu ati vazut postarile Marei, trebuie sa treceti si pe la ea pe tru ca sunt foarte interesante si va invit si pe voi sa faceti tag-ul!

Pupici!

Follow me on:

3 thoughts on “Tag: Top 5 produse cosmetice consumate cel mai des

  1. Mulțumesc mult și mersi pentru timpul acordat tag-ului. 🌹💋 La șamponul uscat nu m-am gândit și ești prima fată care îl pune pe listă din câte îmi amintesc eu că am mai citit. :)) Cred că era inevitabil ca demachiantul să fie în Top și eu le termin într-o disperare :))) Pupici

    Liked by 1 person

Leave a Reply

