Lifestyle

#Lifestyle: Cum ma mentin in forma

Hello! In aceasta postare as dori sa va vorbesc despre lucrurile care ma ajuta pe mine sa ma mentin in forma (incerc si eu), despre obiceiurile mele si rutina activitatilor mele fizice. 


Nu de mult timp am inceput sa merg la sala serios (am mai avut tentative dar am renuntat imediat cum mi s-a parut ceva greu) si vreau sa va spun ca ma simt mult mai bine in pielea mea, stiind ca fac ceva folositor pentru mine si sanatatea mea, in loc sa stau in pat sa ma uit la seriale. Mi-am dat seama ca sportul nu este ceva chiar atat de ingrotitor, ca il poti face si de placere, de dragul rezultatelor, al echipamentelor colorate, al celor mai ciudate aparate, sau de dragul oamenilor cu care interactionezi (de exemplu antrenoarele de la clasele de aerobic sunt super de treaba). 

Printre produsele care ma ajuta sa ma mentin in forma, se numara: 

  • In al doilea rand, incerc sa merg la sala cat mai des, cam de 5 ori pe saptamana (uneori reusesc, uneori nu). Ideea e ca eu nu vreau sa slabesc decat vreo 2-3 kg, insa ce vreau este sa imi tonific corpul si cum singura nu prea stiu ce sa fac, aleg sa merg la clase unde fie se lucreaza cu greutati, fie cu alte obiecte ajutatoare. 
  • Alt lucru de care am inceput sa ma preocup este alimentatia. Am inceput sa ma uit mai atent la ingrediente, la calorii, sa mananc regulat si bineinteles, sanatos.  Mananc multe legume, carne doar la gratar sau la cuptor, am inlocuit painea crocanta subtire cu multicereale de la Finn Crisp (pe care vi-o recomand, este atat de crocanta si buna la gust si merge cu orice). O gasiti la Mega Image si consta undeva intre 7-8 lei.

Cam asa incerc eu sa ma mentin in forma. Voi la ce apelati pentru acest lucru? 

4 thoughts on “#Lifestyle: Cum ma mentin in forma

  1. Eu fac Kangoo Jumps, trebuie neaparat sa incerci, e mult mai distractiv decat la sala cu aparate 🙂 in rest, am schimbat ciocolata Milka (mancam cam des), cu ciocolata neagra 70% cacao, imi fac pofta si nici nu vreau sa o termin pe toata intr-o zi :)) ahh da, si in loc de iauturi cu fructe, imi iau iaurturi simple si imi pun fructe uscate in ele: stafide, goji… Si e mult mai hranitor si sanatos 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

