Beauty

Review – Cutiuta PICK N DAZZLE Editie Limitata 2016

Hello! De mult ma tenteaza sa imi fac abonament la Pick N Dazzle, insa mereu am zis nu acum, mai astept si nu am reusit nicodata sa imi fac, insa luna aceasta am auzit de o cutie in editie limitata si nu am mai stat pe ganduri, am intrat pe site si am comandat-o. 

Sa va spun cate ceva despre Pick N Dazzle: 

  • Este in serviciu de frumusete care te ajuta sa gasesti produse potrivite pentru tine, dupa ce iti creezi un profil de frumusete, alegi tipul de abonament pe care il doresti si vei primi 4 sau 5 produse full size, prin curier, cu livrare gratuita.

    Acestea sunt produsele din cutia de luna aceasta
    Acestea sunt produsele din cutia de luna aceasta
    Aceasta cutie contine 10 produse full size si o mostra de parfum, unele dintre produse fiind trimise in functie de alegerile din profilul de frumusete al fiecaruia (rujul, fardul de ochi si mostra de parfum) si a costat doar 99 lei!

    Nu am avut timp sa testez toate produsele, dar nu m-am putit abtine sa nu va prezint produsele. 

    • Crema de corp Vita-Age Aurum de la Bottega di LungaVita

    Din cate am inteles, produsele din aceasta gama lupta impotriva ridurilor si imbatrinirii pielii, datorita continutului de colagen si elastina. Totodata, ceramidele din plante ajuta la cresterea capacitatii stratului superior al pielii de a retine apa, iar untul de shea si graul hranesc si hidrateaza in profunzime pielea, ceea ce este adevarat! Nu am mai intalnit o crema care sa imi lase pielea atat de hidratata, iar dupa ce intra in piele nici nu zici ca te-ai dat cu crema. E minunata!

    • Spray-ul cremaa cu SPF 20 de la Bottega di LungaVita

    Acest spray promite protejarea pielii de arsuri solare si controlarea reactiillor ei la inrosire sau pete solare. Abia astept sa il folosesc!


    • Body Fragrance – So…? Kiss me

    Acesta este un spray de corp pe care eu nu il voi folosi pentru ca nu imi place deloc mirosul. 

    • L’ACTION – masca Anti-stress cu noroi si masca Peel Off cu scortisoara. 

    Am incercat-o pe cea gel, cu scortisoara si mi-a placut cum se simtea fata mea dupa ce am curatat acea pelicula care s-a format. 


    • Mostra de parfum Promenade a Versailles pentru barbati – miroase binisor

    • Desert Lush Sheer Lipstick de la Teeez in nuanta Crisp Nude

    Doamne, este atat de frumos acest ruj si atat de cremos! Imi place mult si cred ca o sa arate super bine cu tenul bronzat! 

    • Spectrum of stars Eyeshadow de la Teeez in nuanta Iconic Rose 

    Cand am vazut ca am primit nuanta pov in loc de cea maro am fost foarte dezamagita, dar cand am vazut-o am ramas placut surprinsa si acum ma bucur ca am primit-o pe asta. Este o nuanta de roz/mov deschis, parca usor cremoasa si destul de  pigmentata.


    • Gel de dus de la Vivian Gray – imi place faptul ca ramane mirosul in piele dupa dus! 

    • Pensule de la Teeez – Angled Brush si Flat Stiff Brush

    Am folosit-o doar pe cea plata si mi se pare o pensula buna, chiar imi doream una plata pentru aplicarea fardului pe toata pleopa! 

    Pe cea in unghi am incercat sa o folosesc pentru aplicarea fardului pe ploeapa de jos, insa pentru ceea ce trebuie folosita, nu am folosit-o.

    Acesta a fost continutul cutiei, eu sunt foarte incantata de produsele primite si sper ca voi mai achizitiona cutii de la Pick N Dazzle! Voi ce parere aveti despre produse si acest concept? 

    Pupici! 

    7 thoughts on “Review – Cutiuta PICK N DAZZLE Editie Limitata 2016

    1. Foarte frumoase produsele , am auzit de acest concept , imi facusem si eu un profil dar acum mult timp , nu prea m-ar incanta sa o incerc deoarece imi place sa stiu dinainte produsele , plus ca nu prea imi plac firmele despre care nu stiu prea multe .Pupici

      Liked by 1 person

    2. E urat ca in Romania exista o singura firma cu beauty box 😦 am mai vazut la alte bloggerite ca prin aceste cutiute primeau produse Miss Sporty, fonduri de ten de la Rimmel London cu nuante ce nu li se potriveau si nah, te cam oftici sa dai 99 lei si sa primesti produse de genul

      Liked by 1 person

    Leave a Reply

    