Beauty

Review – Pensule realTechniques Starter Set

Hello! In postarea de azi vreau sa va vorbesc despre pensulele de ochi de la Real Techniques pe care le gasiti pe Makeup-Shop.


Eu am cele 5 pensule de ochi din Starter Set si mi se par foarte bune, daca stam sa ne gandim la raportul calitate-pret. Ele vin impreuna cu o carcasa panoramica neagra pe care nu cred ca o mai am pentru ca ma enerva sa stau mereu sa le scot de acolo, dar e buna atunci cand vrem sa le luam cu noi in vacanta. 

  • Deluxe Crease Brush – Aceasta pensula e prea mare pentru pliul meu, insa eu o folosesc pentru a aplica fardul pe toata pleoapa sau pentru anticearcan(de putinele dati cand folosesc).

  • Base Eyeshadow Brush – Preferata mea! E perfecta pentru blending si pentru a aplica fardul pe toata pleoapa deoarece are o forma usor plata.

  • Accent Brush – Aceasta este o pensula foarte buna pentru detalii, dar eu o folosesc si pentru a aplica fard in coltul intern al ochiului sau pentru pleoapa de jos. 

  • Fine Liner Brush – O pensula dedicata aplicarii tusului, insa mie mi se pare putin cam groasa pentru asta, dar totusi nu-mi displace. 

  • Brow Brush – Aceasta este o pensula pentru aplicarea fardului de sprancene pe care eu nu o folosesc deoarece nu imi fac sprancenele (as vrea sa fac asta dar nu am cu ce si nu stiu ce sa imi cumpar. Pareri?!) 

Setul il gasiti pe Makeup-shop la pretul de 95 de lei (ok, tocmai m-am uitat pe site si am vazut ca husa e gri, dar nu sunt nebuna, a mea era neagra!!!).

Voi ce parere aveti despre pensulele realTechniques? Eu o mai am pe cea de Stippling si imi place foarte mult! 

Pupici! 

7 thoughts on “Review – Pensule realTechniques Starter Set

  1. Eu am kitul pentru fata si la fel sunt foarte multumita , eu fara sa mi fac sprancenele n as putea sa stau , fiind o incepatoare iti recomand un gel colorat de sprancene , se aplica super usor , le fixeaza si le da si culoare , gasesti la Essence , Maybelline , Alverde , Oriflame dar si mai scumpe cum sunt cele de la Benefit.Sau poti sa folosesti fardul de sprancene ca tot ai pensula si aici ai la fel o gramada de unde sa alegi, pupici 😘

    Liked by 1 person

  2. Sa încerci fardul de sprâncene de la Essence, este ieftin și bun, merita încercat. Eu cu pensula pentru sprâncene nu mă împac..mi se pare că are firele prea lungi și nu sunt destul de ferme..

    Liked by 1 person

Leave a Reply

