Beauty

Review Marie Claire Beauty Kit – Iunie 2016

Hello! In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre Beauty Kit-ul de la Marie Claire pe care l-am comandat de pe site-ul lor. Acesta este in editie limitata si contine produse de infrumusetare, alese chiar de redactorii revistei. 

Pretul acestui kit este 69 de lei, cu transport inclus in acest pret. Am sa va las mai jos detalii de pe site-ul lor: 

Marie Claire Beauty Kit conține:

  • 11 produse de îngrijire și game de cosmetice
  • Informații suplimentare despre aceste produse
  • Îți vom trimite 3 ediții Marie Claire – una împreună cu cutia și încă două pe măsura apariției lor pe piață
  • Transport GRATUIT
  • Livrare doar pe teritoriul României
  • Beauty kit-urile vor fi expediate prin curier in perioada 17 -24 iunie
  • Ediție limitată

Acum ca am terminat cu prezentarea, sa trecem la continut: 

  • RUJ LE ROUGE DE LA GIVENCHY, 1,5 g

Este un ruj cremos, pigmentat si hidratant care rezista destul de bine pe buze, in ciuda texturii cremoase. Imi place foarte mult si culoarea! Il gasiti in Spehora!

  • EXFOLIANT DE CORP PLANET SPA PERFECTLY PURIFYING DE LA AVON, 200 ml (full size) 

Nu mi-au placut niciodata produse Avon si am fost foarte dezamagita cand am vazut ca printre produse se afla si unul de la ei, iar cand am deschis am fost si mai suparata pentru ca nu are cel mai frumos miros din lume. Daaaaar, cand l-am incercat am ramas WOOOW!  Produsul asta chir e bun! Iti lasa pielea atat de fina dupa folosire!!

  • CREMĂ DE PROTECȚIE SOLARĂ PENTRU ACCELERAREA BRONZULUI SPF 15 DE LA L’ERBOLARIO, 50 ml (full size) 

Aceasta este o crema de protectie solara care contine ulei de jojoba, ulei de masline, dar si un accelerator de bronzare vegetal. Este disponibila in farmaciile Sensiblu.

  • ȘAMPON NUTRITIV CARE LINE VITAL liu m NUTRITION DE LA KEUNE, 80 ml

Samponul nutritiv de la Keune contine minerale esentiale, proteine si provitamina B5 si este pentru parul degradat, deshidratat. Inca nu l-am folosit, deoarece astept sa plec undeva in vacanta sa il iau cu mine pentru ca are dimensiunea perfecta!

  • MASCARA NOIR COUTURE DE LA GIVENCHY, 4 g

Rimelul asta e genial!! Il iubesc! Dupa ce ma dau cu el am niste gene atat de lungi si de curbate! Imi place foarte mult periuta pentru ca desparte genele foarte bine, in ciuda formei. E super bun, chiar il recomand! 

    • PASTĂ DE DINȚI ANTI-PLACĂ DE LA ELGYDIUM, 7 ml

    Despre aceasta pasta de dinti nu prea stiu ce sa zic, mi s-a parut o paste de dinti normala, deloc deosebita, care nu lasa senzatia aceea de fresh dupa spalare… Nu stiu cat de buna este ea la ceea ce promite, reducerea tartrului denar, eu nu am probleme de genul asta, insa ma gandesc ca oricum aceasta pastuta minuscula nu este suficienta pentru a afla acest lucru. 

    • APĂ DE PARFUM KARL LAGERFELD FOR WOMEN, 1,2 ml

    Mda, acest beauty box a adus inca un parfum pe wishlist-ul meu…

    • Am primit si varianta pentru barbati, insa am dat-o cuiva (si acela miroasea foarte bine).

    • LAC DE UNGHII SUPER GEL, NUANȚA RED GINGER DE LA RIMMEL LONDON, 12 ml

    Imi place mult culoarea acestui lac de unghii, mi se pare potrivita pentru vara. Eu am oja semipermanenta pe unghii si nu am folosit-o inca, dar o sa o incerc candva peste. Imi place foarte mult pensula pentru ca este lata!

    • APĂ TERMALĂ DE LA EAU THERMALE AVÈNE, 50 m

    Apa termala de la Avene este binevenita oricand in viata mea! O mai am, o folosesc zilnic si imi place foarte mult! Aceasta apa are proprietati calmante, antiiritante si antiimflamatorii si va pot spune ca face fata rosetei de pe fata mea! Plus ca este si racoritoare in perioada asta caniculara! 

    • GEL-CREMĂ PENTRU HIDRATARE INTENSĂ 24 DE ORE HYDRA VÉGÉTAL DE LA YVES ROCHER, 50 ml (full size) 

    Imi place foarte mult acest produs pentru ca hidrateaza tenul, insa nu ramane gras si pentru ca dupa aplicare simt o senzatie de racorire(probabil datorita formulei gel). 

    Acesta a fost continutul beauty kit-ului de la Marie Claire din luna iunie 2016! Eu sunt incantata de produse, chiar daca nu toate sunt potrivite pentru mine! Imi place foarte mult sa incerc produse noi. 

    Abia astept urmatoarele cutiute! Voi ce parere aveti despre continut? 

    Pupici!

    7 thoughts on “Review Marie Claire Beauty Kit – Iunie 2016

    Leave a Reply

    