Beauty

Un Alt Fel De Swap

Hello! In urma cu cateva saptamani m-am decis sa propun cuiva sa facem un swap, dar nu unul obisnuit, cu produse noi, ci unul cu produse folosite, incercate de catre noi si care noua personal nu ne-au placut sau nu au fost potrivite. Am stabilit impreuna sa trimitem 6 produse.


Persoana cu care am facut acest swap este Sabina, care va asteapta si pe blog-ul ei lifeismakeup.com

In continuare am sa va arat produsele pe care mi le-a trimis Sabina. Recunosc ca nu am avut prea mult timp sa incerc produsele deoarece sunt in sesiune si nu prea am iesit din casa, dar mi-am facut o idee despre unele. 

  • Uleiul de par Extraordinar de la Elseve pe care chiar imi doream sa il incerc si care imi place foarte mult.

  • Rujul lichid mat de la Oriflame (nu stiu ce nuanta). Acesta are o culoare mult prea indrazneata pentru gusturile mele si pentru ce as purta eu fara sa simt ca ies in evidenta, insa imi place. 

  • Prismatic Eye Shadow Duo de la Oriflame 
  • Nuanta aurie imi place mult

  • Gloss-ul XXL NUDE de la Essence care surprinzator, se vede foarte deschis pe buzele mele, insa combinat cu un alt ruj/gloss arata foarte bine.

  • Creasless Color Wash de la Benefit – nuanta ( cred) ca este Peach Party. Il iubesc, imi place mult nuanta! 
  • Aceste mini glossuri de la Sephora 


Acestea sunt produsele pe care le-am primit. Mie imi plac foarte mult si nu regret ca am facut acest Swap! Chiar as mai face! 

Pupici! 

5 thoughts on “Un Alt Fel De Swap

Leave a Reply

