Beauty

5 Creme Preferate Pentru Corp

Hello! In aceasta postare vreau sa va prezint cinci creme pentru corp care sunt preferatele mele in ceea ce priveste hidratarea si mirosul. 

Eu am pielea foarte uscata si am nevoie de hidratare pe tot parcurul anului, altfel as avea piele de crocodil pe picioare, mai ales de la genunchi in jos.

CREMA DE CORP DOVE PURELY PAMPERING SHEA BUTTER AND WARM VANILLA

  • Este foarte hidratanta si lasa pielea fina si catifelata, datorita untului de shea care este recunoscut pentru proprietatile sale  hranitoare. 
  • Mirosul de vanilie este foarte placut si relaxant, nu are acel miros care iti provoaca ameteli sau stari naspa(da, mie mi se intampla).
  • Imi place si borcanasul in care vine aceasta crema. 
  • Un dezavantaj ar fi faptul ca lasa o pelicula grasa pe piele ceea ce pe mine, in perioada rece nu ma deranjeaza, insa acum, vara nu prea imi place acest lucru.

LAPTE DE CORP DOVE ESSENTIAL NOURISHMENT

  • Acesta este un lapte de corp dedicat pielii uscate, foarte hidratant. Mirosul este cel clasic Dove, care mie personal imi place. 
  • Acesta nu lasa acea pelicula grasa dupa ce intra in piele! 
  • As dori sa incerc si celelate arome din aceasta gama pentru ca imi place foarte mult acest produs.


L’OREAL SUBLIME BODY – NUTRISOFT

  • Aceasta este crema pe care eu o folosesc vara, deoarece intra foarte repede in piele. 
  • Are un miros placut, nu foarte puternic


THE BODY SHOP – STRAWBERRY BODY BUTTER

  • Un produs cremos, gras, care ofera hidratare pe o perioada indelungata 
  • Are aroma de capsuni dupa care nu pot spune ca ma omor, dar imi place. 
  • Contine unt de shea si de cacao


YVES ROCHER – EXPERT REPARATION 

  • Acesta este un lapte reparator pentru corp care promite sa repare si pielea foarte uscata. Intradevar, hidrateaza foarte bine si miroase supeeer! 
  • Contine unt de shea


Da, se pare ca imi place untul de shea:)) acum am realizat. Majoritatea cremelor pe care le prefer contin unt de shea.

Acum as vrea sa va arat si o dezamagire si anume acest balsam pentru corp pe care il gasiti in Kendra. Nu imi place in primul rand din cauza mirosului mult prea puternic si dulce de cocos, chiar daca atunci cand l-am cumparat acesta m-a atras cel mai tare (pe langa ambalajul dragut) si pentru faptul ca nu hidrateaza mai deloc. Am mai avut un produs de la aceasta firma, o crema cu lapte si miere(parca) insa aceea mi-a placut mult. 


Sper ca v-a placut acest articol si ca este util si astept sa imi spuneti ce creme de corp preferati voi!

Pupici! 

10 thoughts on “5 Creme Preferate Pentru Corp

    1. Nivea nu am incercat, insa cele de la Victoria’s Secret mi-au placut si mie (Love spell si Pure Seduction, la Sheer Love nu i-am putut suporta mirosul, era prea puternic) chiar daca nu hidrateaza atat de bine. Pup💕

      Liked by 1 person

Leave a Reply

