Beauty

Pan That Palette – Challenge

Buna fetelor! Dupa ce am urmarit foarte mult timp videoclipuri si post-uri cu “Pan that palette” m-am hotarat sa accept si eu aceasta provocare si sa incerc sa termin o paleta pana la final.

Mi se pare foarte interesanta aceasta idee deoarece consider ca nu irosim nimic si ca ne bucuram(sau nu) la maxim de paleta aleasa.

Eu am ales paleta “Natural Eyes” de la Too Faced (despre care am si un review), deorece are niste nuante pe care as putea sa le port zilnic si pentru ca as vrea sa o termin pentru a incerca altele. Daca nu as face asta s-ar strange deja prea multe si nu as apuca sa le folosesc niciodata…

Asa arata paleta in momentul de fata. Mi-am propus sa folosesc pentru inceput nuantele Heaven, Nudie si Cashmere Bunny.

Promit ca revin cu un update luna viitoare sa va arat daca m-am tinut de promisiune! Pupici!

4 thoughts on “Pan That Palette – Challenge

Leave a Reply

