Lifestyle

TAG: Cateva lucruri despre viata mea (leapsa)

Hello! Acum cateva zile vorbeam cu Sabina (http://lifeismakeup.com) si ii spuneam ca am un tag la care nu am raspuns pentru ca nu imi plac intrebarile, iar ea imi spunea ca tocmai face unul si cand am vazut despre ce e vorba am si vreau si euuu, asta imi place! Asa ca nu o mai lungesc si incep:

  • Ce nu va lipseste din frigider niciodata? 

Nu cred ca am constant acelasi lucru in frigider, insa daca ar fi sa ma gandesc as zice ca maslinele. Da, iubesc maslinele de toate felurile si as manca non-stop. 

  • Ce considerati sanatos din ce ati mentionat la punctul 1?

Cosider ca maslinele sunt destul de sanatoase consumate in cantitati normale. Am cautat pe internet si am gasit cateva beneficii ale consumului de masline : 

– Mentinerea sanatatii parului si a pielii.            – Controlul alergiilor.                                                – Facilitarea pierderii in greutate (auziti, fetelor) 

  • Care va sunt cosmeticele/parfumurile preferate?

Aici pot sa scriu pana maine, dar o sa ma limitez la cateva produse:)). In primul rand fondul de ten Revlon Colorstay (pe care trebuie sa il schimb in perioada asta calduroasa cu ceva cu acoperire mica-medie – sugestii?!). Apoi ar mai fi fardurile de ochi de la Melkior, rujul Sleek Matte Me in nuanta Birthday Suit si balsamul after shave de la Nivea pe care il folosesc inainte de a aplica fondul de ten. 

Ca si parfumuri, preferatul meu este si va ramane Si de la Giorgio Armani, iar printe preferate se ma afla si Emozione de la Salvatore Ferragamo si Born in Paradise de la Escada – pentru vara.

  • Cine face in casa voastra cea mai multa curatenie si cine nu o pastreaza?

Hahah, urasc sa fac curat si nici nu pastrez curatenia…

  • Ce urati sa faceti intr-o zi de sambata?

Nu imi place cand ploua in weekend (nu mi place ploaia deloc), nu imi place cand trebuie sa stau sa invat sau cand nu am cu cine sa ies. 

  • Ce va face fericiti in viata de zi cu zi?

Multe lucruri. Toate lucrurile din viata mea. Parintii mei, prietenii mei, iubitul meu, Puppy, soarele (sunt cea mai fericita cand e soareee), florile.. Tot! 


  • Ce fel de oameni preferati sa aveti langa voi?

Clar oameni care ma fac sa rad! Oameni fericiti, pozitivi. Sau caini, multi caini.

  • Care este primul lucru pe care il faceti cand va treziti dimineata?

Depinde unde dorm. Daca dorm la prietenul meu, ma supar pe el ca m-a trezit (mereu se intampla asta) si apoi imi trece, ma duc sa ma spal pe fata/dinti.

Daca dorm acasa, ma duc direct sa ma spal pentru ca nu am pe cine sa ma supar (e trist sa te trezesti singur,hihi).

  • Cat de mult timp liber v-ati dori sa aveti disponibil pentru voi?

Consider ca am suficient timp liber, parca prea mult:)) as vrea sa am cu ce sa il ocup (mai ales ca o sa se termine sesiunea si o sa ma plictiseeesc, dar nu-i nimic, sunt destule seriale – va recomand The 100⤵️!).

  • Care sunt principiile voastre pentru o viata mai faina? 

Incerc in fiecare zi sa fiu un om mai bun, sa fac bine si sa gandesc pozitiv! (Si sa mananc cat pot de sanatos, mai nou)

Acesta a fost tag-ul, sper ca v-a placut si va invit si pe voi sa-l faceti si sa imi aratati si mie! Pupici! 

One thought on “TAG: Cateva lucruri despre viata mea (leapsa)

  1. M am regasit in 80% din raspunsuri , ma bucur ca ai acceptat si mie mi a placut dar nu credeam ca ti va acea si tie atat de mult ,am avut doar mostre de la Emozione si mirosea superb, pupici 😘

    Liked by 1 person

Leave a Reply

