Uncategorized

REVIEW – Too Faced – Le Grand Palais Eyeshadow Palette

Hello! Stiu ca a trecut de mult perioada sarbatorilor, insa vreau sa va vorbesc despre o paleta pe care o folosesc foarte des de cand am primit-o de Craciun. Este vorba despre Le Grand Palais de la Too Faced, un set care face parte din colectia Too Faced Christmas in Paris.

Am sa va arat doar paleta care contine 18 farduri de ochi, 2 blush-uri, un bronzer si un iluminator. Pe langa aceasta paleta, setul contine si 3 produse mini: mascara Better Than Sex, rujul lichid Melted in nuanta Melted Peony si baza pentru fardul de ochi – Shadow Insurance.

Fardurile sunt pigmentate si usor de blenduit (de exemplu Cobblestone, Dreamlight, Belle Femme), insa pentru cele cu glitter am nevoie de un adeziv… 

  • White Christmas – un alb mat

  • Satin Sheets – un roz nude cu nuante calde

  • Vintage Lace – un beige deschis, mat

  • Delightful – un roz-alb metalic

  • Moon on Their Wings – un auriu cu nuante calde 

  • Cobblestone – un maro deschis, mat, perfect ca si culoare de tranzitie

  • City Lights – un maro-portocaliu cu particule fine de sidef auriu

  • Dreamlight – un maro inchis

  • String of Lights – un alb-argintiu cu irizatii violet si albastre

  • Yule Log – un maro inchis cu reflexii multicolore 

  • Wish List – un auriu superb

  • Arc de Triomphe – un beige piersica cu sclipici 

  • Belle Femme – un maro inchis, mat (ignorati faptul ca este murdar de sclipici)

  • Stiletto – negru mat

  • Eiffel – un gri-verde cu sclipici 

  • Midnight in Paris – un albastru inchis cu sclipici 

  • Champs Elysees – un mov cu sclipici 

  • Party Dress – un roz cu sclipici

  • Blush – Skyline

  • Blush – Stardust

  • Iluminator – Flush – un beige sampanie

Va mai las cateva poze:



In concluzie, este o paleta buna si abia astept sa vad ce pregatesc cei de la Too Faced pentru anul acesta! 
Pupici! 

5 thoughts on “REVIEW – Too Faced – Le Grand Palais Eyeshadow Palette

  1. Nuantele sunt absolut superbe , mai ales cele sclipicioase , poate vei face si un machiaj cu ele ca sa vedem cum arata mai bine , am vazut si eu paleta in Sephora dar momentan am destuul de multe palete , mi-as dori-o pe cea Sweet peach tot de la Too faced.

    Liked by 1 person

    1. Hehe, am sa fac!💕 si mie imi place sweet peach insa cum spui si tu, am destul de multe palete si trebuie sa le termin. Ma gandeam sa incep un #projectpan ca sa le mai termin:))

      Like

Leave a Reply

