Beauty

Mini Haul with love from England

Hello! Saptamana trecuta am fost in vacanta in Anglia, de unde mi-am luat foarte putine lucruri deoarece nu aveam unde sa le pun daca as fi luat mai multe pentru ca aveam doar un bagaj mic… Insa as vrea sa vi le arat si voua si abia astept sa le incerc! 


Mi-am cumparat 2 balsamuri de buze “Born
Lippy” de la The Body Shop care miros genial!

  • Unul este cu aroma de pepene, iar celalalt cu aroma de capsuni. Am observat ca textura lor este diferita, cel cu pepene fiind mai cremos, parca e topit mereu, pe cand cel rosu e mai solid. 
  • Nu ofera cine stie ce hidratare, insa imi plac deoarece arata foarte bine pe buze, oferindu-le putina culoare si bineinteles, datorita mirosului! 

    Tot de la The Body Shop mi-am luat o crema de maini pe care inca nu am folosit-o deoarece mai am una aproape goala tot de la ei, cu aroma de capsuni parca. Aceea imi place foarte mult, nu lasa mainile grase si uleioase, intra imediat in piele si le hidrateaza! 

    • Apoi mi-am luat un Mason Jar care mi s-a parut adorabil si este potrivit pentru vara!

    • In sfarsit am si eu mult laudatul sampon uscat Batiste! Il am in varianta Blush si abia astept sa il incerc!

    • Ultimele lucruri pe care mi le-am luat sunt 3 body mist-uri de la Victoria’s Secret in aromele mele preferate: Pure Seduction si Love Spell pe care le-am mai avut si le iubesc! De a treia aroma, Pure Daydream, m-am indragostit cand am mirosit-o! 


    Acestea au fost lucrurile pe care le-am cumparat din Anglia, stiu ca nu sunt prea multe, insa am vrut sa va arat si voua ce mi-am luat si sa imi impartasiti parerile voastre! 

    P.S. Va rog sa imi spuneti cum vi se par pozele si daca este mai bine sa le fac asa in continuare. Multumesc! 

    Pupici! 💕

    Instagram@allexandrraaa

    Facebook: Alexandra Tudor 

    9 thoughts on “Mini Haul with love from England

    1. Batiste găsești și la farmaciile sensiblu 😉 Au de multe ori promoții 3 la preț de 2. A! și dm au șampoane uscate tare nice. Acum au început să facă și pentru blonde/brunete – my faves 🙂

      Liked by 1 person

    2. Hei , te am descoperit dupa ce mi-ai dat follow pe instagram , ma bucur cand descopar blogguri noi , foarte dragute toate produsele , am si eu un mason jar dar e luat dintr-un supermarket doar ca avea descrierea de halba de bere 😂😂😂.
      Te astept cu drag si la mine pe blog http://lifeismakeup.com/

      Liked by 1 person

    Leave a Reply

    