Lifestyle

Homemade Pizza

Hello! Pentru ca in ultimul timp nu am gasit nicaieri o pizza pe gustul meu, m-am gandit sa imi fac eu una, sa vad ce imi iese. Am zis sa va arat si voua cum am preparat-o! Acesta este doar modul meu de a face pizza, NU sunt experta, asa ca va rog sa imi iertati eventualele greseli!

  • Blatul l-am facut cu ajutorul tatalui meu care imi spunea la telefon ce sa pun si am folosit:
  1. Faina
  2. Apa
  3. Ulei de masline
  4. Drojdie
  5. Putina sare
  6. Putin zahar
  • Am uns blatul cu “Supercirio – Tomato Puree” de la Cirio.

      

  •   Deasupra am pus mozzarella si am razuit-o ca sa imi fie mai usor.

  • Apoi am adaugat putin muschi file. Puteti folosi orice doriti, mie nu imi plac alte mezeluri si de aceea am ales muschiul file!

  

  • In continuare am adaugat maslinele (iubesc maslinele). Eu am folsit Kalamata pentru ca erau sigurele feliate la Mega Image.

  

  • Am pus si ciupercile, pe care le-am spalat inainte pentru ca nu imi place mirosul apei in care stau:)). 

 

  

  • Am spalat si taiat felii cateva rosii Cherry (am facut o rima).
  • Intre timp am portnit cuptorul, la 180-190 grade C.

   
  

  • La final am adaugat putin parmezan, cateva feliute de ardei, ulei de masline, putin busuioc, sare si piper. 

  

  •   Am bagat pizza in cuptor si am asteptat 15 minute sa se faca!

  
  

  • Asta e rezultatul final! Mi-a plcut foarte mult, mai ales cand stiu ca e facuta de mine.

img_9578-1 

   

  • Aceasta este o alta pizza facuta de mine, in care am folosit rosii uscate. 

Processed with VSCOcam with hb1 preset Processed with VSCOcam with hb1 preset 
Sper ca v-am dat o idee buna pentru a petrece timpul in bucatarie atat singure, cat si cu prietenii! E distractiv sa faci pizza pentru ca poti pune ORICE pe ea! Pupici!

Leave a Reply

