Beauty

REVIEW Benefit – They’re Real! 

Hello! In sfarsit am gasit un rimel de care sunt supeeer multumita!!! Am incercat o gramada pana acum, insa asta e diferit de toate! E vorba despre They’re Real! de la Benefit care se afla in trusa cu mini produse pe care mi am cumparat-o de Craciun. 

Processed with VSCOcam with hb1 preset

  • In primul rand, iubesc aplicatorul!!! In general imi plac periutele acelea mari si stufoase, insa pe asta o iubesc pentru ca desparte foarte bine genele! Va pun o poza ca sa intelegeti ce tot zic eu aici!   

   

  • In al doilea rand, imi place cum arata genele mele dupa aplicare! Sunt curbate,alungite si NEGRE!
  • Rezista foarte bine intreaga zi si nu ma trezesc cu brobonele din acelea mici si negre sub ochi, cum mi se intampla pana acum…

   

  • Da, cu siguranta il voi cumpra in varianta full-size, in ciuda pretului destul de mare! Merita!

Voua va place? Pupici! 

2 thoughts on “REVIEW Benefit – They’re Real! 

Leave a Reply

