Beauty

REVIEW Sleek – Face Contour Kit

Hello! Va doresc tuturor o primavara frumoasa ca voi! 

img_9232

  • De curand mi-am cumparat acest kit de contur de la Sleek de pe Makeup-Shop si sunt foarte multumita de el, mai ales pentru faptul ca este prima mea pudra de contur, deci, nu prea am cu ce sa o compar. 
  • Este disponibila in 2 nuante: Light si Medium si contine o pudra pentru contur si un iluminator
  • Ambalajul este mic, practic si contine 14g produs. (Si este negru mat, yeey)
  • Pe scurt, paletuta este geniala! Este pigmentata, culoarea este potrivita pentru tenul meu foarte deschis si usor de aplicat si de blenduit.
  • Pudra inchisa este perfect mata si ofera un aspect foarte natural tenului, pe cand cea deschisa este stralucitoare.

    
  

  • A costat in jur de 38-39 de lei, plus transport.
  • Va las niste poze cu mine in care am utilizat acest kit. Sa nu radeti de mine, please. Pupici! 

   
 
 

9 thoughts on “REVIEW Sleek – Face Contour Kit

Leave a Reply

