Lifestyle

Instalife #2

Hello! Imi pare rau ca a trecut mult timp de cand nu am postat insa am fost ocupata cu invatatul pentru sesiune, iar imediat ce am scapat de ea am plecat la munte.

Va las cu pozele din luna Ianuarie si Februarie

  •  Puppy va pupaceste pe toate!
  • Da,iubesc florile!!!!

  

  • Pizza facuta de mine care surpinzator a fost buna

 

  

  • Daca nu ati fost in Bucuresti la restaurantul Excalibur, trebuie sa-i faceti o vizita! P.S. Se mananca cu mana!

 

  •  Privelistea din camera de la munte

  

  • Gradina Zoologica din Brasov este mult mai frumoasa si mai bine amenajata decat cea din Bucuresti. Merita vizitata!

    

  • Trei brazi

    
 

  • M-am indragostit de Pradisul Acvatic din Brasov!! Imi pare rau ca nu l-am descoperit mai devreme si ca inainte mersul la munte era putin plictisitor

  
Cam asta am facut eu in lunile care tocmai au trecut, voi? 

Yey, vine primavara! Va pup! 

2 thoughts on “Instalife #2

Leave a Reply

