Lifestyle

Pesto Chicken

Hello! In aceasta postare vreau sa va arat o reteta super usoara si rapida. Tin sa mentionez ca nu sunt experta in domeniu si ca vreau sa va arat modul in care eu fac acest preparat.

  • Pentru inceput am taiat pieptul de pui si l-am batut deoarece nu imi place daca este prea gros si am presarat peste el putin piper.

 

  • Apoi am pus cate o lingurita sau chiar mai putin de sos Pesto, pana am acoperit puiul.

  

  • Am taiat rosiile felii si le-am pus deasupra. Eu am folosit rosii cherry pentru ca nu aveam mari, insa puteti pune orice fel de rosii doriti. 

 

  • Intre timp am setat cuptorul la 180 de grade.

 

  • La final am acoperit totul cu Mozzarella si am bagat tava in cuptorul incalzit.

    

  • Acesta este rezultatul final si va pot spune ca este delicios!

  

Pupici!

Leave a Reply

