Beauty

REVIEW – Fard de pleoape Melkior

Hello! In aceasta postare vreau sa va spun parerea mea despre fardurile de ochi de la Melkior de care m-am indragostit. 

  
De ce m-am indragostit de ele? Deoarece:

  • Cei de la Melkior au o varietate de farduri de pleoape: mate, metalice, sidefate si baked, fiecare din ele avand numeroase nuante. Eu deocamdata am doar 4 nuante, dar abia astept sa imi mai cumpar si altele!
  • Sunt super pigmentate si se aplica foarte usor, incat ai impresia ca sunt usor cremoase.
  • O rezerva este mare, nu are rost din punctul meu de vedere sa imi iau fardul mono. Mai bine mai multe rezerve si o paleta magnetica! 
  • Pretul unei rezerve este 17 lei.

A498F3CA-A2A1-4104-91B4-0D2BA5776200

  1. Light Beige – Il folosesc pentru iluminarea arcadei si in coltul intern al ochiului
  2. Camee Rose – 
  3. Diaphane (al doilea rand) 
  4. Beige Copper – Preferatul meu! Un auriu superb! 

8733F50E-D547-4E76-9832-6C1375FFFBDB
    

Voua va plac fardurile Melkior? 

Pupici! 
 

7 thoughts on “REVIEW – Fard de pleoape Melkior

Leave a Reply

