Beauty

Comanda Makeup-Shop

Hello! In aceasta postare vreau sa va arat produsele pe care mi le-am comandat de pe Makeup-Shop.ro si pe care abia astept sa le incerc!

      

  • NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta Copenhagen , deoarece voiam neaparat un ruj inchis la culoare

   

  • Corector NYX HD Concealer Wand in nuanta Fair , pentru ca multe fete il lauda

 

  • Fard de pleoape mat Glazel Visage (Rezerva) S51

 

  • Fard de pleoape metalic Glazel Visage Pearl (Rezerva) X8 

 

  • Fard de pleoape mat Glazel Visage (Rezerva) 334

  

  • Fard de pleoape satinat Glazel Visage (Rezerva) 111

 

  • Fard pulbere Glazel Visage A7   

    
 

  • Set Pensule Machiaj EcoTools Mini Essentials Set

 

  • Baton pentru conturare Nyx Wonder Stick in nuanta Light

Abia astept sa le incerc pe toate! Voi ce produse ati incercat de la Makeup-Shop?

Pupici!

4 thoughts on “Comanda Makeup-Shop

  1. Buna, si eu am facut o comanda pe makeup-shop ❤ . Corectorul il am si eu si chiar vreau sa il recumpar, este minunt. Culoarea rujului pare interesanta eu am alte culori dar as incerca si Copenhagen. Fardurile de la Glazer le-ai incercat intr-un machiaj? mi-am cumparat si eu cateva(si rezerve si pulbere) dar inca nu le-am folosit. Te pup :* ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

