Uncategorized

Cum am scapat de acnee

Bine, e mult spus acnee.

  

Hello! In aceasta postare vreau sa va vorbesc despre cum am scapat eu de cosurile mari si multe pe care le aveam si pe care nu le mai suportam. Asa ca am decis sa merg la dermatolog, care mi-a dat de urmat un tratamen de 3 luni cu Brevoxyl.

  • Ce este Brevoxyl?

Brevoxyl este o crema anticacnee cu 4% peroxid de benzoil (din cate am auzit este substanta activa din aceasta crema, fiind cel mai eficient ingredient din cremele antiacnee).

  • Rezultatele acestei creme s-au vazut dupa prima luna, sau chiar mai repede, nu mai stiu exact.
  • La inceput , am aplicat Brevoxyl de doua ori pe zi, dimineata si seara pe pielea spalata cu sapun si apa. Dermatoloaga mi-a recomandat sapunul Dove deoarece este hidratant.
  • Dupa o perioada, tenul meu a inceput sa se usuce extrem de tare si arata ca si cand m-as fi ars pe fata de la soare, chiar daca era iarna. Atunci am inceput sa aplic mult mai multa crema hidratanta.
  • In cea de-a doua luna imi dadeam doar seara cu crema deoarece nu mai aveam nevoie de aceeasi cantitate ca la inceput(asa mi-a zis doctora).
  • Nu a fost nevoie sa continui tratamentul si in a treia luna deoarece cosurile mele disparusera si nu mai aveam nevoie de ceva atat de puternic precum Brevoxyl.
  • Acum folosesc diferite creme pentru cosuri, cum ar fi Effaclar Duo de la LaRoche Posay, Sebium Global de la Bioderma, amandoua fiind extrem de bune. In principal, le folosesc dimineata pe post de baza pentru machiaj. 
  • Pe langa crema de cosuri, folosesc si gel de curatare a fetei. Preferatul meu este Sebium Gel Moussant de la Bioderma(chiar ieri mi l-am recumparat si l-am gasit redus intr-o farmacie. Am dat 21 lei pe cel de 200 ml). 
  • Mi-am comandat de pe site-ul Ivatherm-Shop spray-ul cu apa termala si Ivapur Mat, o crema matifianta. Sper sa fie bune deoarece am vazut ca toata lumea le lauda.

Asa am scapat eu de acnee si sunt forte fericita ca tenul meu este relativ curat chiar daca are tendinte de ingrasare. 

Voi ce creme antiacnee folositi? 

Pupici!

Leave a Reply

