Uncategorized

Favoritele lunii Octombrie

Hello! In sfarsit a trecut si Octombrie si Craciunul este din ce in ce mai aproape!!! In aceasta postare o sa va arat produsele favorite ale lunii Octombrie care, din pacate, nu sunt multe deoarece nu am incercat foarte multe produse noi.

  

  • Primul produs preferat in aceasta luna este, bineinteles, uleiul de cocos de la Solaris care m-a cucerit de cand am deschis borcanasul. Are un miros genial, puternic, de nuca de cocos (nu va asteptati, nu?). Ambalajul este unul foarte practic, un borcan de sticla cu capac metalic (al meu are 300 ml), fiind usor de depozitat. Uleiul de cocos isi modifica consistenta in functie de temperatura(eu il tin in baie si e mai mereu lichid). 
  • L-am folosit in fiecare zi de cand l-am luat! Atat pe corp (hidrateaza super bine!), pe ten, cat si pe par.

6603A6D6-0600-4012-BED4-A7FE297B0B74

  • Alte produse care mi-au placut foarte mult in aceasta luna sunt lotiunile de corp de la Victoria’s Secret. Le am de cateva luni insa nu le-am folosit pana acum pentru ca asteptam sa termin ce aveam. Sunt geniale si au un miros superb! Nu sunt grase si intra foarte repede in corp, lasand pielea catifelata.

 

  • Faimosul Beauty Blender!!! Il iubesc! 
  • Il iubesc pentru ca imi face tenul sa arate perfect (in opinia mea) indiferent de cat de rau arata, il iubesc pentru ca de cand il am diminetile mele au devenit mai usoare si pentru ca e roz. 
  • Poate fi folost atat ud, cat si uscat, depinde de cantitatea de produs pe care doriti sa o aplicati.

 

  • Creionul de buze din Sephora in nuanta 13-Pink Beige. Imi place pentru ca e aceeasi nuanta ca Birthday Suit si arata chiar bine.

  • Baza pentu fardul de pleoape de la Yves Rocher. Pe aceasta am primit-o cadou la o comanda si nu am crezut ca o sa ajung sa o folosesc, dar mi-afacut o impresie foarte buna si am inceput sa o folosesc zilnic. Fardul meu de pleoape arata bine chiar si la finalul zilei! 

 

  • Masca reparatoare de la Syoss – imi place deorece imi lasa parul moale si usor de pieptanat. Am inceput sa il descurc doar atunci cand este aplicata si se descurca foarte bine.

 

  •   Gelul de dus de la Dove
  • Miroasa foarte bine si este hidratant 

 Astea sunt produsele mele favorite din luna care tocmai trecut.

 
P.S.: Abia astept Craciunul! 

Pupici!

4 thoughts on “Favoritele lunii Octombrie

  1. Ai grijă cu uleiul de cocos să nu folosești în exces. Rezumă-te la o dată pe săptămână.. chiar dacă ştiiiiiu cât de minunat e. P.S. Şi eeu abia aștept. Deja am listă cu decorațiuni pentru Crăciun și o postare aproape gata! :))

    Liked by 1 person

Leave a Reply

