Beauty

Comanda SOLARIS

Hello! In aceasta postare vreau sa va arat produsele pe care le-am comandat de pe site-ul SOLARIS. Am tot vazut produsele lor la plafar si in Mega Image si am zis sa le incerc si eu.

Comanda a venit in aproximativ 48 de ore de la momentul plasarii, prin curier, lucru ce mi-a placut pentru ca nu am stat mult sa o astept si a venit direct la usa.

“Solaris a luat nastere ca o alternativa sanatoasa la stilul modern de alimentatie. Ceea ce consumatorul de azi gaseste adesea pe piata sunt optiuni multe, promisiuni sofisticate si arareori credibile, impachetari atragatoare cu continut incert. Solaris isi propune sa readuca natura si simplitatea in viata oamenilor. Solaris este numele pentru ingrediente naturale care pot face parte dintr-o alimentatie echilibrata si sanatoasa la orice varsta.”

  • Primul produse care mi-a sarit in ochi a fost uleiul de cocos ,  cel pe care mi l-a recomandat si Maria de la Shine Avec Style. Nu l-am incercat inca, insa l-am deschis si pot sa va spun ca miroase genial!! (tocmai mi-am dat seama ca cel pe care il am de la ADAMS nu miroase aproape deloc).
  • L-am gasit redus cu 10% si am dat pe 300 ml – 28.36 lei.

  

  • Urmatorul produse pe care mi l-am luat este uleiul din samburi de caise despre care am auzit numai lucruri bune. Nu prea stiu nimic despre el asa ca am sa va pun descrierea de pe site:

“Uleiul din Samburi de Caise este tolerat de toate tipurile de piele si este folosit in: produse destinate tenului sensibil (creme, demachiante, lotiuni exfoliante), cosmetice pentru tenul gras si sensibil, caz in care se combina cu uleiul de trandafir, creme si lotiuni antiaging, uleiuri de masaj, fiind o excelenta baza pentru acestea. Este foarte eficient in tratamentul parului deteriorat si deshidratat. Folosit ca balsam dupa spalare (fara limpezire), hidrateaza si da stralucire parului uscat. Repara varfurile deteriorate si poate fi folosit pentru protejarea scalpului si a parului inainte si dupa aplicarea tratamentelor chimice (decolorare, vopsire).”

  • Acesta a costat 4.69 lei / 10 ml.

   

  • Alt produs este merisorul pe care il iubesc, mai ales in combinatie cu alunele de padure,migdale si caju.
  • “Se poate consuma ca atare, fiind o gustare delicioasa intre mese. Se poate folosi la micul dejun cu iaurt sau lapte. Poate fi un ingredient foarte bun la anumite fursecuri, prajituri sau torturi cu fructe uscate si frisca. Poate fi folosit datorita gustului deosebit in creme raw vegan sau pot fi utilizate in salate de cruditati dupa inmuiere.”
  • 100 g – 4.96 lei

  

  • Ultimul produs pe care l-am comandat este un condiment care la mine in casa se foloseste foarte des , curry.
  • “Curry poate fi folosit pentru prepararea unor supe si ciorbe, insa cel mai bine se preteaza pentru orez, tocanite si preparate din carne alba.”
  • 100 g – 4.56 lei

       
      Abia astept sa incerc toate produsele, in special uleiul de cocos!
      Daca ati incerat si voi produse SOLARIS si v-au placut, sa-mi spuneti si mie!

      Pupici!

      6 thoughts on “Comanda SOLARIS

      Leave a Reply

      