Uncategorized

Haul DM

Hello! Azi am dat o fuga prind DM si am cateva produse pe care vreau sa vi le arat, produse pe care nu le-am mai incercat si despre care nu stiu nimic, insa abia astept sa le folosesc sa vad cum sunt.

  • Kallos – tratament pentru par cu extract de plante. L-am luat pentru ca pe el scrie ca ajuta parul, lasandu-l matasos si usor de pieptanat. Am luat varianta mica, de 275 ml si a costat 5,99 lei . 

  

  • Balea – Servetele demachiante 3 in 1 pentru tenul mixt (sunt 25 de bucati) – 6,69 lei 

 

  • Balea – Deospray Sensitive . Mi-a placut ca am gasit un spray in varianta mica (50ml) pe care il pot purta oricand in geanta. Apoi mi-a atras atentia ca pe el scrie sensitive, fix ce am eu nevoie (de la unele imi apar arsuri). – 3,99 lei.

 

  • Balea – Lotiune de corp Tropical Sunshine( imi place numele). Pe asta am gasit-o la raionul acela cu reducerii si cand am mirosit-o mi-a placut super tare!!! Chiar daca are un miros de vara, am sa o folosesc si in perioada asta. – 5.49 lei

  

  • Balea – Gel de curatare pentru ten mixt – Asta nu mai stiu exact cat a costat pentru ca l-am luat acum cateva zile si nu mai am bonul.

  

  • Garnier – Apa micelara (varinta mini – 125 ml). De mult voiam sa incerc o solutie micelara si asta a fost singura pe care am vazut-o asa ca am luat-o. – 8,99 lei.

  

  • Singurul produse pe care l-am mai incercat si pe care l-am recumparat este uleiul din nuca de cocos de la Adams. Il iubesc! Il folosesc la orice!! A costat in jur de 10 lei. 

  
Daca ati incercat produse de la DM care v-au placut, sa-mi spuneti! Pupici!

11 thoughts on “Haul DM

  1. Apa micelară e bună. I-am facut review pe blog. Și pentru mine a fost prima dată când am încercat o apă micelară și mă bucur că am făcut-o. De asemenea uleiul de cocos e super! Eu folosesc la borcan presat la rece. Pupici :*

    Liked by 1 person

  2. Eu am folosit masca de păr de la Kallos şi mi-a lăsat un gust amar pentru că singurul efect asupra părului meu a fost să-l îngraşe. Am testat şi uleiul de cocos de la Adams şi nu se poate compara cu cel de la Steaua Divina sau Solaris. Ar trebui să le încerci. Sunt curioasă totuşi cu privire la produsele Balea. Kisses 🙂

    Liked by 1 person

      1. Nici eu nu am parul gras, din contra, fiind ondulat spre cret, rezista si o saptamana fara sa fie spalat. Ai grija sa-ti clatesti foarte bine parul dupa ce aplici masca pentru ca pot ramane urme albe, deloc estetice. Kisses 💋

        Liked by 1 person

Leave a Reply

