Beauty

Sunshine Blogger Awards

Hello! Am fost nominalizata de MMaraStyle la Sunshine Blogger Awards si mi s-a parut interesanta ideea, asa ca am raspuns la intrebari.

Regulile sunt urmatoarele:
1. Răspunde întrebărilor primite.
2. Alege câțiva bloggeri creativi, care te inspiră şi care aduc o rază de soare în viața ta când îi citești.
3. Formulează alte 11 întrebări pentru bloggerii aleși.”

1. Ce expresie folosești cel mai des?

Hmmm, nu stiu exact. In scris cred ca “OMG” , iar cand vorbesc “wow”.

2. Mai ai frați/surori? Dacă da, în ce relații sunteți?

Nu am, sunt singura la parinti.

3. Care este cel mai mare vis al tău?

Cel mai mare vis al meu este sa am o familie fericita si cat mai mare (si multi bani).

4. Ce faci în timpul liber?

Acum ca a inceput facultatea nu prea mai am timp liber,dar in putinul timp ramas ies cu iubitul meu,cu prietenii, ma uit la seriale.

6. Care este cea mai mare frică a ta?

imi e frica de tot ce are mai mult de doua picioare.

7. Dacă ai avea posibilitatea să schimbi ceva din trecutul tau ai face-o? Ce?

Nu, nu as schimba nimic deoarece consider ca au fost alegerile potrivite in acel moment.

8. Mare sau munte?

Mare,clar. Iubesc soarele si apa. Abia astept sa vina vara!!

9. Care este cea mai frumoasă amintire a ta?

Toata perioada copilariei.

10. Care a fost ultima carte pe care ai citit-o? O recomanzi?

Agatha Christie – A treia fata. DA, o recomand! Te tine in suspans pana la final, iar la final iti da totul peste cap. Acum am inceput Agatha Christie – 10 negri mititei si m-a atras inca de la inceput. Abia astept sa citesc in continuare.

11. Recunoști când greșești?

Consider ca da.

Intrebari :

  1. Ai animale? Daca da,ce animal este si ce te-a inspirat in alegerea numelui?
  2. Care este anotimpul tau preferat? De ce?
  3. Ce film ai vazut ultima data?
  4. Unde iti place sa iesi cel mai mult cu prietenii?
  5. Care este ultimul cadou primit? De la cine?
  6. Care este melodia ta preferata?
  7. Ce apreciezi cel mai mult la un om?
  8. IOS sau Android?
  9. Care este blush-ul tau preferat?
  10. Unde ti-ai peterecut cea mai frumoasa vacanta?
  11. Care este ultima carte citita?

Am nominalizat si eu la randul meu pe: OriBeautyMissRToo Dear , Glamour KayPostarik Denissa.

Pupici!

Leave a Reply

