Uncategorized

Fardurile mele de ochi preferate

Hello! In acest articol vreau sa va arat cateva din fardurile mele de ochi preferate, cele pe care le folosesc cel mai mult, dar si cele pe care doresc sa mi le cumpar pe viitor:

Paleta pe care o folosesc cel mai des – SEPHORA Colorful 5 Eyeshadow Palette – PALE TO RICH TAUPE (06) – contine 3 farduri satinate, unul mat si unul sidefat.

 SEPHORA Colorful 5 Eyeshadow Palette - PALE TO RICH TAUPE (06)
SEPHORA Colorful 5 Eyeshadow Palette – PALE TO RICH TAUPE (06)

Fardul acesta pulbere de la NYX este superb si foarte sidefat! Este extrem de  pigmentat si rezistent chiar si fara baza. Pe acesta l-am luat de pe Makeup-shop insa acum am vazut ca nu se mai afla printre produse.

NYX Chrome Eyeshadow - Mink
NYX Chrome Eyeshadow – Mink

Urmatoarele pe lista mea de favorite sunt fardurile de la Melkior pe care pur si simplu le ador! Chiar imi doresc sa incerc mai multe nuante. Acestea sunt rezerve, insa sunt la fel de mari ca si celelelate (3.2g). Eu am urmatoarele nuante : Light Beige, Camee Rose, Diaphane, Beige Copper( preferatul meu). Sunt foarte pigmentate, se blenduiesc usor, rezista foarte bine si nu sunt deloc prafoase.  Pretul unei rezerve este de 17 lei.


Aceste farduri le-am cumparat tot de pe Makeupshop. Seamana putin cu cel despre care ziceam ca nu se mai gaseste, sunt la fel de pigmentate si se sidefate. Primele doua nuante le mai folosesc si ca iluminator pentru pometi si arcada. Singrul lucru care nu imi place la ele este ambalajul deoarece mereu cand le folosesc cade foarte mult produs , in rest sunt foarte bune! Pretul unuia este de 18 lei.

Fard Pulbere NYX Loose Pearl Eyeshadow
Fard Pulbere NYX Loose Pearl Eyeshadow

Cam astea sunt fardurile pentru pleoape pe care le folosesc cel mai des. Acum, sa va arat cateva care se afla in lista mea de dorinte :

  • Vestita paleta Semi-Sweet Chocolate Bar de la TOO FACED
  • FARD DE PLEOAPE SATINAT GLAZEL VISAGE  (11,9,23,111)
  • Natural Eyes – Too Faced 

Acum am realizat ca imi plac numai nuantele de maro si roz pentru pleoape. Sper ca v-a placut acest articol si daca mai stiti vreo paleta sau vreun fard intr-o nuanta calda, va rog sa imi spuneti! Pupici!!

8 thoughts on “Fardurile mele de ochi preferate

      1. Din pacate majoritatea fardurilor le-am lasat in Ro ( m-am gandit ca nu o sa am eu timp de dichisit ) dar abia mi-a venit comanda de la kiko si fraulein si urmeaza sa postez. Pupici.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

