Uncategorized

Ciocolata calda si seriale

Hello! Pentru ca deja a venit frigul asta insuportabil si imi este ies de sub patura, m-am gandit sa imi fac o ciocolata calda si sa ma uit la serial. M-am gandit sa va arat si voua cum imi prepar ciocolata calda si sper sa va placa☺️! 

Am incalzit laptele la ibric pentru ca nu gaseam o cana suficient de mare ca sa incalzesc tot laptele necesar pentru a-mi folosi paharul din sticla de la Jumbo. Eu am folosit lapte LaDORNA cu 1,5% grasime, insa puteti sa folositi ce lapte doriti/aveti prin frigider. 

 

Apoi am turnat laptele in borcanasul cu pai pe care il ador.

  

Am pus 2 linguri maaari de ciocolata si am amestecat bine, bine.

  

Acum ar fi gata ciocolata calda, insa pentru un gust mai bun am pus o lingurita de cocos.

  

Pentru un gust si mai bun, am adaugat si putina scortisoara.

     

Cam asta aste tot, mie imi place foarte mult si mi se pare perfecta pentru zilele astea friguroase, alaturi de un serial bun sau o carte buna.

  

Momentan eu am multe seriale pe care le-am inceput si la care ma uit in paralel, insa azi am ales sa ma uit la White Collar.   

  

Sper sa va placa reteta de ciocolata si sa imi spuneti ce sortimente ati mai incercat!

Voi la ce seriale va uitati? 

Pupici!

14 thoughts on “Ciocolata calda si seriale

  1. Vaaaaai, ce poftă îmi faci. Anul trecut eram înnebunită după ciocolata caldă. Nici nu mai beam cafea, numai ciocolată caldă. Acum mai mult cafea, dar la ce poftă mi-ai făcut…hot chocolate next!

    Liked by 1 person

    1. White Collar nu mi s-a mai parut interesant la un moment dat si am renuntat sa ma uit. Scandal si Suits sunt printre preferatele mele si au un styling excelent al personajelor feminine. Mi se intampla sa trebuiasca sa privesc iar anumite scene ca nu mai sunt atenta la actiune, ci la imbracaminte 😀

      Liked by 1 person

  2. Am si eu ciocolata calda de la Lion si e atat de yummmiiii!! ❤ Cocosul nu-mi place, dar ideea cu scortisoara am s-o pun in aplicare.
    Eu ma uit la mai multe seriale dar recent am inceput quantico si empire. Chiar am in gand sa scriu o postare cu toate serialele la care ma uit. Te pup :*

    Liked by 1 person

Leave a Reply

