Uncategorized

Haul JUMBO

Hello! Astazi am decis sa trec pe la Jumbo sa ma uit ce mai e pe acolo si, bineinteles, am plecat acasa cu cateva lucruri pe care vreau sa vi le arat si voua.

Pentru cele care nu stiu, Jumbo este un magazin extrem de mare in care gasesti orice: decoratiuni, hainute pentru copii, jucarii, obiecte pentru casa/gradina, articole de papetarie, rechizite, obiecte pentru bucatarie,ORICE! 

Eu merg la cel de la Pallady pentru ca este foarte aproape de mine(se poate ajunge cu tramvaiele 23,27,40) sau cu metroul, pana la statia Nicolae Teclu . Din cate stiu mai este unul si in Berceni.

Mi-am luat aceasta servieta, cred ca o pot numi asa, pentru facultate. Mi-a placut culoarea foarte mult si faptul ca e dintr-un material rezistent. Cand am ajuns acasa am realizat ca nu imi incape in ea nici macar o mapa, dar am sa vad eu ce fac cu ea. Imi place muuult. 

Pretul a fost 9,99 lei.  

Mi-am mai luat aceste mini post-it-uri colorate  pe care am dat 2 sau 3 lei, nu mai stiu exact.  

Markere evidentiatoare, pentru ca mereu e ceva important de subliniat. Au fost in jur de 5 lei.  
 Set de trei panze pe care am dat 7,99 lei. Le-am luat pentru ca imi place sa le pictez, sa le umplu de sclipici .  
   

Ultimul produs cumparat este  aceasta mapa cu elastic pe care am luat-o tot pentru a-mi tine lucrurile la facultate. E aceeasi culoare cu prima (da, iubesc rozul) si am dat pe ea in jur de 3 lei.

 

Cam asta e tot, am vrut sa imi iau doar strictul necesar, chiar daca e cam greu sa te abtii cand vezi atatea lucruri dragute. 

Voi ce parere aveti despre Jumbo? 

Pupici! Alexandra

 

8 thoughts on “Haul JUMBO

Leave a Reply

