Uncategorized

Favoritele lunii SEPTEMBRIE

Hello! Nu imi vine sa cred ca deja a trecut luna Septembrie si ca au venit ploile si vremea urata. Luna aceasta am incercat cateva produse de ingrijire si make-up si cateva au devenit preferatele mele pe care cu siguranta am sa le recumpar:

Primele pe lista cu favorite sunt :

Uleiul de ricin pe care l-am folosit de la inceputul lunii pe sprancene si au crescut si s-au indesit vizibil. 

Uleiul de argan pe care l-am aplicat pe par si pe mainile mele vesnic uscate.

Uleiul din nuca de cocos pe care l-am aplicat in fiecare seara si dimineata pe ten, dupa demachiant si inainte de toner. 

Din toate 3 mi-am facut o masca pentru hidratarea parului o data pe saptamana pe care am lasat-o in par cateva ore inainte sa ma spal pe cap. Imi place pentru ca imi pot peria parul cu usurinta (nu vreti sa stiti ce se petrece in parul meu) si pentru ca dupa uscare este moale si stralucitor. 


Ulei de ricin, ulei de argan, ulei din nuca de cocos

 

Acest demachiant l-am primit cadou la o comanda facuta pe site-ul Yves Rocher . Imi place ca imi curata ochii cu usurinta si fara sa usture.

Yves Rocher – Demachiant delicat pentru ochii sensibili


Cred ca toata lumea stie gelurile de dus de la Yves Rocher. Toate 3 fac parte din gama Jardins Du Monde, miros delicios si fac multa spuma. Imi plac pentru ca nu usuca pielea si pentru ca mirosul persista si inafara dusului.

Gel de duş Floare de Lotus din Laos; Migdale din California; Rodie din Spania;


Am gasit aceste dischete demachiante in Dm si am zis sa le incerc. Imi plac foarte mult pentru ca sunt moi si nu sunt dure cu pielea. Sunt 70 in acest pachet (din cate stiu exista si alte dimensiuni) si au costat in jur de 4 lei.

Ebelin- Dischete demachiante


Dupa ce am stat toata vara fara fond de ten, in luna Septembrie am decis sa revin la vechea mea iubire, fondul de ten Revlon Colorstay. Eu folosesc varianta Combination/Oily skin si pentru ca eram inca bronzata si nu stiam ce nuanta sa imi cumpar ca sa mi se potriveasca am zis sa imi iau doua pentru a le combina. Mi-am luat nuanta 110-Ivory si nuanta 300-Golden beige. Iubesc acest fond de ten! Este singurul dintre cele pe care le-am incercat care rezista. Nu stiu daca rezista chiar 24 de ore, nu am incercat, dar cel putin 10 ore rezista fara sa lucrasca, sa fiu nevoita sa aplic pudra. Eu il aplic intr-o cantitate foarte mica cu pensula de Stippling de la Real Techniques pe care o puteti gasi aici si se intinde foarte bine, uniform. 

 Mi-as dori sa imi cumpar un Beauty Blender. Stie cineva unde se gaseste in Romania? Multumesc!

 

 
Acesta este urmatorul meu parfum preferat dupa cel de la Giorgio Armani-Si. Nu stiu cum sa il descriu, asa ca o sa pun mai jos decrierea “oficiala”:

“Emozione este un parfum pentru femeile cu gusturi rafinate, o aroma sofisticata care induce o stare de armonie emotionala. Un tribut adus femeii care calatoreste prin viata cu bucurie si rezistenta, o femeie curajoasa, constienta de sine si increzatoare in fortele proprii. Cheia succesului acestui parfum este alegerea ingredientelor care reprezinta istoria Casei Ferragamo. Totul incepe cu nota de iris florentin, un ingredient care este recunoscut pentru finetea si senzatia de lux pe care o degaja. Parfumul a fost lansat in februarie 2015, de catre Alberto Morillas.”

Salvatore Ferragamo – Emozione


Acestea au fost produsele mele favorite in luna Septembrie. Sper ca unele dintre ele sa se incadreze si in favoritele voastre. Pupici!💕

5 thoughts on “Favoritele lunii SEPTEMBRIE

  1. Hei, foarte interesant articolul. Și eu am folosit o buna perioada de timp produsele de la Yves Rocher și am fost foarte mulțumita de ele. Unde ai găsit uleiul din cocos de la Adams? Și la ce preț? 🙂 și fondul de ten pare interesant, dacă ai putea sa oferi mai multe informații despre el (preț, unde îl gasim)
    Pupici!!

    Liked by 1 person

    1. Hei, multumesc pentru comentariu💕! Uleiul de cocos il gasesti la plafar la pretul de 10 lei, iar fondul de ten l-am luat din magazinele Kendra si am dat undeva intre 65-70 lei pe unul,nu mai stiu exact 😌. Poate o sa fac un review despre el! Pupici!

      Like

Leave a Reply

