Uncategorized

Favoritele lunii AUGUST

  

Hello! In aceasta postare am sa va arat produsele mele favorite de machiaj si ingrijire pe care le-am folosit in luna august (nu imi vine sa cred ca deja a trecut vara😭).

 Produse de make-up:

Sleek Matte Me in nuanta Birthday Suit – Este un ruj rezistent cu finish mat pe care il puteti gasi aici . De preferat sa aplicati un balsam de buze inainte de a va da cu el.

Sleek Matte Me in nuanta Birthday Suit
 



Aceasta paleta contine 3 farduri satinate,unul mat si unul sidefat. Este perfecta pentru mine, imi place ca este mica si o pot lua cu mine oriunde.


SEPHORA Colorful 5 Eyeshadow Palette – PALE TO RICH TAUPE (06)
  

Cea mai buna crema nuantatoare EVER! Am folosit-o pe tot parcursul verii, nu doar in luna august dar nu avea cum sa nu intre la favorite!

Lancôme – RÉNERGIE ÉCLAT MULTI-LIFT (1)
 

Produse de ingrijire:

Gelul spumant de la Gerovital m-a surprins intr-un mod placut. Datorita granulelor exfoliante curata toate impuritatile si lasa tenul mat . Imi place mult si mirosul de afine! 

Gerovital – Gel spumant demachiant
  

Acest deodorant imi place pentru ca este printre singurele (dupa multe altele incercate) care nu imi provasca arsuri ( da, am problema asta). Are un miros destul de placut si persistent.

Rexona – Sexy bouquet
  
Wella – Pro Series Volume Conditioner si Treatment
Nivea – Harmony time; Creme soft; Happy time
 

Leave a Reply

