Uncategorized

Get to know me – tag

Hello💕! Am preluat acest tag de la Beauty by Sunshine deoarece mi se pare o modalitate de a ma cunoste mai bine .

 



1) Unde te-ai nascut? 
Bucuresti, Romania
2) Ai fost numita dupa altcineva? 
Da, Alexandra dupa tatal meu , iar Elena (bleah) dupa nasa mea.
3) Cand este ultima oara cand ai plans? 
Hmm… Cand am vazut filmul “Southpaw” (e genial).
4) Ai copii? 
Nu, inca nu :))
5) Daca ai fi alta persoana, ai fi prietenacu tine?
Sigur, sunt destul de prietenoasa☺️
6) Ai animale?
Da, am un catel, Puppy ( foarte inspirat numele)

 

7) Folosesti sarcasm?
De cele mai multe ori
8) Ai face bungee-jumping?
Nu, nu, nu, never. Am rau de inaltime.
9) Care sunt cerealele tale favorite?
Hmmm, nu am mai mancat de mult cereale dar cred ca preferatele mele inca sunt cele Nesquik. Yummy!!
10) Ce culoare au ochii tai? 
Verzi, albastri, depinde cu ce ma imbrac , cred. Eu ii vad verzi mai mereu, dar ceilalti nu.
11) Scary movies sau happy endings? 
Imi plac mai mult filmele horror decat cele siropoase, cu final fericit. Insa preferatele mele sunt dramele!
12) Ai frati sau surori?
Nu, mi-as fi dorit
13) Computer sau Tv?
Computer. Nu prea ma uit la Tv ( numai seara la Garfield … shht!) 
14) Care este primul lucru pe care il observi la o persoana? 
Dintii … Sunt obsedata :))
15) Care este mirosul tau preferat?
Mirosul de cocos, notele lemnoase ale parfumurilor.
16) Cel mai lung timp in care ai fost plecata de acasa?
Nu plec de acasa, maxim cateva zile intr-o vacanta.
17) Ai talente speciale?
Inca incerc sa le gasesc.
18) Ce hobby-uri ai?
Imi place sa desenez, sa ma machiez si sa fac lucruri hand-made.
19) Esti indragostita? 
Da, sunt! 

 

Le provoc la randul meu pe Beauty by MISS R , Ioana S.Pavel , MMara , PostarikDenisa sa completeze acest tag.

Pupici!


Sper ca ati aflat cate ceva despre mine si as vrea sa aflu si eu lucruri despre voi pentru a va cunoaste!💕 
Pupici, cu drag, Alexandra!

6 thoughts on “Get to know me – tag

Leave a Reply

